Patrycja Fidelus
Jest absolwentką Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Feliksa Parnella w Łodzi, którą ukończyła po dziewięciu latach kształcenia. Obecnie studiuje pedagogikę tańca i choreografię na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Posiada też dyplom magistra biotechnologii, który zdobyła na Politechnice Łódzkiej.
Adam Kuza
Zakochany w tańcu od dziecka. Już jako kilkulatek układał swoje pierwsze mini choreografie. Potem przyszedł czas na poznawanie różnych technik. Ciekawość zaprowadziła go najpierw na zajęcia z tańca towarzyskiego, potem hip hop’u, jazzu i t. współczesnego. Dzięki czemu stał się tancerzem wszechstronnym (choć jego specjalnością jest jazz i t. współczesny), co w pracy instruktora pozwala mu na swobodne mieszanie wielu gatunków. Efektem tych eksperymentów są zaskakujące choreografie. Ponieważ Adam bardzo dobrze czuję się także w klimatach kobiecych, często tworzy układy (oparte na salsie i pozostałych technikach latynoamerykańskich) skierowane właśnie do pań. Jak sam mówi, ma w życiu szczęście do pięknych i inspirujących kobiet, dlatego tworzenie dla nich jest czystą przyjemnością. Kursanci na jego zajęciach na pewno się nie nudzą. Adam zwraca bowiem dużą uwagę na technikę, ale nie zapomina, że na parkiecie nie może brakować też szaleństwa.
Viola Jaroszewska
Dyplomowana instruktorka tańca. Zaczynała od treningów tańca towarzyskiego, bo zakochała się w tej technice, kiedy wraz z przyjaciółką wybrała się na turniej (jako widz). Od tamtej pory uczestniczyła w wielu treningach, a jej talent i zaangażowanie oraz chęć przekazywania wiedzy tanecznej przyczyniły się właśnie do ukończenia kursu instruktorskiego. Violetta przez lata związana była ze szkołą tańca Project Salsa, następnie Dance Spot66, gdzie praktykowała różne style: salsę kubańską, salsę LA, bachatę, kizombę, zouka. Twierdzi, że „nie ma nic piękniejszego w pracy nauczyciela tańca, jak postępy kursantów i ich radość, którą mogą czerpać z tańca i muzyki”

Marta Gębalska
Flamenco zajmuje się od 2006 roku. Zaczynała pod okiem takich polskich nauczycieli jak Anna Redlin, Marta Dębska, Agata Teodorczyk. Podczas trzyletniego pobytu w Hiszpanii uczyła się miedzy innymi u Alicii Marquez, czy Juana Polvillo. W Paryżu kształciła się na zajęciach u Jose Maya. Od 2018 roku studiuje na kierunku Choreografia i Techniki Tańca w łódzkiej Akademii Muzycznej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla różnych grup wiekowych. Od lat kontynuuje wszechstronny rozwój w dziedzinie tańca oraz
pracy z ciałem, biorąc udział m.in. w warsztatach butoh, zajęciach ruchu autentycznego oraz trenując taniec klasyczny.

Małgorzata Strzelecka
Swoją przygodę z tańcem orientalnym rozpoczęła w czasach studenckich podczas warsztatów tanecznych w Moskwie. W Polsce naukę pobierała od najlepszych instruktorek i utytułowanych mistrzyń (przez wiele lat była też kursantką Salome). Talent Małgosi docenili organizatorzy komercyjnych projektów, zapraszając ją do współpracy. Dzięki temu mogliśmy podziwiać jej występy na imprezach, takich jak Gala Mody i Sztuki The Fashion Spirit of st. Patrick w OFF Piotrkowska Center. Jej ulubionym stylem jest tribal fuzja, choć bardzo dobrze czuje się też w klasycznym tańcu brzucha. Kocha występować dla publiczności i uczyć.

Klaudia Goczał
Klaudia Goczał – to ambitna tancerka, która ponad cztery lata temu zakochała się w ATS®/FCBD® Stylu. Jest wychowanką Agaty Zakrzewskiej oraz Katarzyny Lidii (instruktorek warszawskiego, jedynego w Polsce, Sisters Studio).
Występowała na wielu scenach festiwalowych oraz komercyjnych. Aktywnie rozwijała grupę taneczną Nox. Miała okazję kształcić się od największych gwiazd, takich jak m.in.: Kae Montgomery czy Philipy Moiry.

Katarzyna Regulska
Katarzyna Regulska – tancerka, dyplomowany choreograf, absolwentka Akademii Muzycznej na kierunku musical i choreografia, spec. choreografia i techniki tańca (studia I stopnia) oraz Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku międzynarodowe studia kulturowe, spec. media i zarządzanie kulturą. Absolwentka studiów magisterskich – choreografia i techniki tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi. Naukę tańca rozpoczęła w wieku 11 lat pod okiem Moniki Osieckiej-Jaworskiej oraz Celiny Osieckiej w zespole tanecznym „Abstrakt” Sochaczew. Posiada wieloletnie doświadczenie jako tancerka turniejowa. Jest finalistką i medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata w federacji IFMD oraz IDO w latach 2009-2015 w kat. disco dance, show dance, modern jazz. W 2015 roku zakończyła ścieżkę tańca sportowego jako zawodniczka na rzecz rozwoju drogi scenicznej, teatralnej, aktorskiej. Swoje umiejętności aktorskie szlifowała u Barbary Dembińskiej, aktorki Teatru Nowego w Łodzi. Doświadczenie sceniczne zdobyła, biorąc udział w różnych projektach tanecznych, między innymi na deskach Teatru V6. Współpracowała również z Teatrem Tańca Kijo pod opieką Michała Ratajskiego (spektakl „Mioklonopolis”). Prywatnie fascynuje ją taniec w sztuce filmowej, video tańca. Chętnie bierze udział w etiudach filmowych, klipach muzycznych jako tancerka/epizodystka (Maria Sadowska i Kayah “Kocham Cię”, „Jazz na ulicach”, seria video promujących Festiwal Labirynt w Łodzi i Ex-us – FELT). W pracy z kursantami pragnie równolegle rozwijać technikę oraz wydobywać artystyczny/sceniczny potencjał. Podczas swojej edukacji tanecznej miała okazję szkolić się pod okiem takich artystów jak: Witold Jurewicz, Jacek Owczarek, Anna Wytych-Wierzgacz, Krzysztof Skolimowski, Michał Ratajski, Ilona Gumowska, Adrian Bartczak, Julita Wojewódzka, Jan Peszek, Leszek Bzdyl, Tomasz Bazan, Agnieszka Łuczyńska, Elżbieta Chowaniec, Michał Przybyła, Iwona Olszowska, Katarzyna Migała. Swoje doświadczenie w technice high heels buduje dzięki Ilonie Bekier-Ekwa w ramach projektu “Womanifesto”. Obecnie bierze udział w projekcie artystycznym bazującym na technice high heels u Kuby Walicy w Dance Spot 66.